Sawasdeekra! I am new to newdmax club. My name is Danny and I am from Hong Kong. Hopefully someone here can help me
My Isuzu D-max is in Hong Kong and I lifted it by 3 inches. And after drive for 400km, I am hearing this noise from the middle of the car....
I bring it to the dealer to check up, and they said that because the car had been lifted by 3 inches, the main drive shaft in the middle is too short to reach to the rear deferential, there is a space between them...
May I ask all the expert in this club, what should I do to the dmax after its lifted by
3 inches and where can I get the proper parts??
My car is a 2013 Dmax LS, double cap (5 Seat), 2.5 twin turbo
(The only model avaliable in Hong Kong)
it is now running ironman suspension lifted kit (3 inches)
305/70/16 nitto extreme grappler tires.
Hope this informations help.
THank you very much everyone!! Cupkooncup
Sawasdeekra! ฉันใหม่เพื่อ newdmax สโมสร ชื่อของฉันคือแดนนี่และฉันจากฮ่องกง หวังว่าคนที่นี่จะช่วยให้ฉัน
Isuzu D-max ของฉันอยู่ในฮ่องกงและผมยกมันด้วย 3 นิ้ว และหลังจากที่ไดรฟ์สำหรับ 400 กิโลเมตร, ฉันได้ยินเสียงนี้จากตรงกลางของรถ ....
ผมนำไปให้ตัวแทนจำหน่ายเพื่อตรวจสอบขึ้นและพวกเขากล่าวว่าเป็นเพราะรถที่ได้รับการยก 3 นิ้ว, เพลาขับหลักที่อยู่ตรงกลางคือสั้นเกินไปที่จะไปถึงด้านหลังเคารพมีช่องว่างระหว่างพวกเขาคือ ...
ผมอาจจะขอให้ทุกคนมีความเชี่ยวชาญในสโมสรนี้สิ่งที่ฉันควรทำเพื่อ DMax หลังจากยกของ
3 นิ้วและสถานที่ที่ฉันจะได้รับชิ้นส่วนที่เหมาะสม?
รถของฉันคือ 2013 Dmax LS สองฝา (5 ที่นั่ง) 2.5 เทอร์โบคู่
(รูปแบบสามารถใช้ได้เฉพาะในฮ่องกง)
มันคือตอนนี้ทำงานระงับ ironman ยกชุด (3 นิ้ว)
305/70/16 ยาง Nitto มาก grappler
หวังว่าข้อมูลนี้ช่วย
ขอบคุณทุกคนมาก ๆ ครับ! Cupkooncup
(เอาไปให้กูเกิ้ลแปลมา ฮาดี)